lördag 20 augusti 2011

Day 01 - Introduce yourself

Så ... mitt namn är alltså Thinzo och jag prövar mig på bloggträsket igen! Jag ramlade ner för nåt år sen, men begrep mig aldrig på hur man skulle använda sig av koder osv, så jag hoppas den här portalen samarbetar bättre med mig! *fingers crossed*
Har haft lite issues, mest med mat men annat med, från och till sedan högstadiet, ligger nu på ett bmi på cirkus tjugo - och ner ska den! Är sinnespepp nu, har aldrig varit så laddad. Mer motion mindre mat, vem är med mig liksom????

Mitt liv annars just nu = kosa med min pojkvän som jag haft i två år, träna träna träna röra på fläsket, dricka rödtjut med vännerna och sen så skriver/målar/är-väl-ändå-en-estet.

Ska börja läsa lite barn och fritidskurser nu i höst *PEPP*

xoxo

thinzo


Follow my blog with Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar