måndag 29 augusti 2011

they cant save us now


jag kan inte sluta gråta.
jag kan inte sitta still.
jag kan inte sluta slita i mig.

i helgen har vi gråtit och slagits i det här hemmet. jag kastade min frukost över min syster, över väggen över ... allt? hon säger att jag är äcklig hela tiden. hela tiden. jag har ätit. såå mycket. fått ligga i någons knä och bara gått i tusen bitar.

jag slutar göra get to know me listor för det är skit för jag har inget man kan lära känna jag har ett hål i mig. det kanske man kan peta i.



måndag ... nystart...igen

1 kommentar:

  1. Åhh, önskar jag kunde göra något, hatar när folk mår skit<3 Jag och min syster bråkade typ varje dag förut och hon slog mig ganska ofta(alltså inte värsta mycket dåra men jag tog åt mig s himla mycket), sen sa hon typ att jag var tjock och äcklig ibland också, och skyllde ifrån sig på mig. Jag var väl inte heller alltid så snäll mot henne, men inte alls på samma sätt som hon var mot mig. Hon sa aldrig ens förlåt, hände typ nån gång. Men det senaste året har det blivit mycket bättre. Hoppas du mår bättre nu i alla fall, jag hade också värsta fail-helgen och igår gick allt snett också. Finns<3

    SvaraRadera