söndag 18 september 2011

Artonde

hola! idag ska jag dricke tre glas oboy, vatten och äta godis utan att svälja, så får det bli! och den här veckan har jag haft utmaningen ingen läsk (=bukfett bukfett bukfett, även light och kassa tänder)

ingen viktnedgångtävling utan en utmaning ....

nästa vecka ska jag nog skippa lösgodis (min fagging kärlek!!) alltså en jävla utmaning, UTMANAR NI ER MED NÅGOT NÄSTA VECKA?? vad i så fall? det är ju bara en vecka... och det hade varit roligt att inte göra det ensam, pepp pepp pepp eller hur!


... en utmaning för att bli ett starkare och bättre du, precis som du förtjänar!






8 kommentarer:

  1. Sv: Tack!! Det är styrketräning med skivstång i grupp. Man får själv lägga på så mycket vikter som man klarar av (eller bara använda kroppen som motstånd som jag brukar få göra haha) och så tränar man igenom hela kroppen! Sjukligt jobbigt haha :D

    SvaraRadera
  2. Jag utmanar mig själv med samma sak som du gör, inget lösgodis! Har blivit helt beroende av det dom senaste veckorna, helt sjukt. Ska försöka att hålla mig undan från cola zero/light också, ta en loka istället. Känns mycket fräschare.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken bra grej! Äter inte lösgodis, slutade med det i 6an vilket jag är tacksam över, men jag ska nog utmana mig själv med.. Hmm.. Inga mackor! Mackor är en utav mina laster, så det blir bra :)

    SvaraRadera
  4. Jag ska utmana mig själv med att enbart äta bland folk. Bor i studentkorridor och det är bara när jag isolerar mig på mitt rum som jag överäter. Ska även utmana mig med att inte dricka alkohol förrns tidigast på fredag, hellst inte på hela veckan :)
    Anv: dansa
    Lösen: mindocka

    SvaraRadera
  5. Jag ska utmana mig själv med att inte äta något sött (förutom frukt) och äta en mindre frukost än vanligt.

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte bara säga att jag körigång ett bootcamp imorgon. Alla som vill får hoppa med. Så kör vi startvikt och invägning varje vecka :) ju fler desto roligare

    SvaraRadera
  7. Svar: jag är ungefär 164cm kort, hur lång är du? (: det är alltid lite kul när man hittar en vikt/längd-tvilling i äsvärlden faktikst! ^_^

    SvaraRadera