onsdag 7 september 2011

lära någon simma



han svarar inte när jag ringer. det här är inte bra. jag går i tusen bitar och lyssnar på regndropparna och cyklar runt på min träningsfria dag. imorgon ska jag äta för första gången på hela veckan och det är läskigt men jag vet att jag måste äta något för jag har tränat och imorgon ska jag träna mer är liksom sugen på knäckebröd med banan på (MUMS) men det finns kanske någon annan med nåt kul tips? gärna lite frukostigt för det är min favorit.

han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte. han svarar inte.

2 kommentarer:

  1. Knäckebröd med banan på är supergott! Annars finns det någonting som heter ''havre/quinoa kaka'' som bara innehåller 18 kcal per skriva.

    SvaraRadera
  2. åh, har du lyckats sluta röka?<3

    SvaraRadera