lördag 8 oktober 2011

åttonde


(gör alltid gumplyften, så himla effektiva. bränner till bra mycket mer än vanliga sit ups)

snart får jag gäster och jag gömmer mig i sängen i fleecetröja och duntäcke med en massa plugg. första kursen tar slut nästa vecka, så det är fan på tiden? har legat uppe inatt och pratat med pojkvännen. om hur vi ska göra, eller - ska vi ens göra det tillsammans? jävla hora att älska någon i tjugo till tjugofemårsåldern när man kan göra vad som helst var som helst. jag hoppas vi båda kommer in i malmö, så att vi kan bli sambos igen och slippa det här pisset. annars drar jag kanske till linköping. eller göteborg. eller så snorklar jag i asien ba mah self!! hä.


thin thin i need to get thin

ps. OFTA NI HAR SKRIVIT ÖVER 800 INLÄGG PÅ NÅGRA DYGN. KYSS MAJ

2 kommentarer:

  1. Love sucks! Kom till göteborg!

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket, och detsamma! Hoppas du hade en riktigt fin dag, det förtjänar du verkligen :)

    SvaraRadera