torsdag 10 november 2011

tionde




AH nu är jag färdig med skolan så jag tillåter mig att blogga! lyckades höja mig från ett g till mvg med idag så jag är lite lättad i alla fall. och jag förstår att ni vill höra hur det går med maten, ni tre som läser typ he. nej men det går åt helvete. jag har gått upp flera kilon de senaste månaderna. det är okej just nu har jag känt, visst det suger, men jag kan ta itu med det när jag drar till asien till exempel? jag tränar liksom flera pass i veckan som går på flera timmar, sen ska jag plugga och sen så ska jag vara med min pojkvän - att planera in dagar när man ska kunna fasta är liksom omöjligt. men det ska nog bli lite enklare nu att gå ner några kilon ;) prio nummer ett är dock att kunna bli triathlet och TRÄNA TRÄNA TRÄNA för jag älskar det *tönt*




hatar inte mig själv för att jag är tjock heller idag. jo, jag hatar mitt fett men inte mig. och det är en behaglig känsla ibland, sedan känns det som om jag gav upp, sen kommer jag ihåg hur mycket jag slet för det och sen så vill jag dö. mest för att jag inte vet vad jag vill. vill i alla fall inte träffa mina vänner, trivs bäst med att dansa till madonna.

i has missed this. hoppas ni mår bra.

3 kommentarer:

  1. hoppaas att det snart vänder då så att det går bättre för dig <3

    SvaraRadera
  2. Jo, jag är alltid extremt nervös. I alla fall i sådana här situationer, när jag vet att de ju ska bedöma mig. Får jag jobbet då vet jag att jag är bra. Får jag inte jobbet, då vet jag att jag är en idiotisk loserfail. (Det är ju inte så egentligen meeen jag har lite höga krav på mig haha.) Ja det ska nog gå bra, hoppas jag..! Jaså, alltid med nya människor?:O

    SvaraRadera
  3. Tycker det låter som att du haft/har annat att ta itu med innan vikten. S är det ju ibland och r man inte ett med sig själv så blir det där med vikten mycket svårare med ju. Om du fattar vad jag menar. Hoppas du kommer på rätt spår igen :) kram

    SvaraRadera