onsdag 9 maj 2012

nionde

and i'm baaack......

åtta kilo tyngre och svagare.
jag är tillbaka.
gott och ont.
mest ont.
jag har flyttat ihop med min älskling.
jag jobbar lite.
jag är tjock.
ensam.
laddad.




finns det någon där? jag har saknat er! och jag har de senaste månaderna läst alla era inlägg, men inte orkat eller vågat kommentera. på något sätt kändes det pinsamt och hycklande när jag blev så stor. men nu vill jag bli mindre igen, mer kontrollerad. 

så lite nyfiken på om någon ens finns kvar här hahaha. ...
...
:s

3 kommentarer:

  1. Åh, jag satt precis och skrev mitt första inlägg på nån vecka. Har haft sån ångest, för jag har gått upp och inte vågat väga mig än (blir imorgon) men jag förstår lite din känsla. För jag är ofta inne på bloggar men vågar inte riktigt lämna en kommentar.

    Men jag är här! <3

    SvaraRadera
  2. btw, så är "jag" som ja så fint skrev.. Todaysvomit och ingen annan.

    SvaraRadera