måndag 28 maj 2012

tjugoåttonde

 åh vilket piss. vågen visade mindre idag, så jag har självklart ätit för mycket idag! pft. planen var att jag skulle cykla hela dagen, utflykt med pojkvän och vara aktiv men sen ställdes allt in så nu är jag en jäävla massa plus på kalorier. men imorgon får det bli många mils cykling istället!

men jag har tränat lite gump och lår - mina favoritmuskler för de är stooora och tunga att träna :D

hur mår ni? känner mig sällskapssjuk, vill någon prata eller nåt?

puss o kram!


3 kommentarer:

  1. Sv: Nää jag vill känna mig bekväm i min kropp innan jag slutar men sen ska jag sluta.

    Hoppas det går bättre för dig, jag är övertygad om att du klarar det!

    SvaraRadera
  2. SV; hon har slutat blogga bara :3

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja, det var då det. Dock, som sagt, håller jag in magen och kutar med ryggen/drar fram bäckenet så det skulle se ut som att jag var smalare.

    SvaraRadera