tisdag 5 juni 2012

femte

vid uppvaknande: femtionio,tre kilo
mellan fem och sex: överätning
ångest såklart, men sedan tänkte jag om och jag överåt på liksom lök, broccoli, svamp och sojabiff. det kan inte vara så jävla illa. hällt i mig vatten och kaffe och ska ut och gå snart, länge förhoppningsvis. först ska jag ta disken. det senaste dygnet har jag typ bara fått höra av sambon att jag är dålig att leva med och bo med för jag lägger all energi på att vara taskig mot mig själv och ingen på att ta hand om hemmet. men d'uh.

är så stressad över att jag inte gått ner mer i vikt. snart sommar. kommer inte kunna gå i shorts nästa vecka liksom. vill fira midsommar med sambons polare men de är de största rövhålen som finns liksom och jag vågar inte visa mig såhär för dem. de är äckligt ytliga och jag känner att jag inte kan passa in. inte för att man vill va troféflickvän, men hur kul är det att va tjocka bruden i sällskapet??? borde antagligen räcka fingret åt dem istället för att känna att jag har något att bevisa.

nä men fuck det nu ska jag göra det här för mig. ibland för att jag vill och ibland för att jag måste.

pussiiii


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar