måndag 22 augusti 2011

Day 03 – What you ate today

Oboy till frukost, men på kakao och liite socker! Eftersom jag inte äter fast föda tills minst på torsdag, får jag dricka mjölk... helst varm, mättar mer :)

Rensar bland mina underkläder, strumpor och trosor ska kastas... Kan inte stänga lådorna längre, måste alltid kasta lite i tvätten eller låta det ligga på golvet ... Eftersom jag inte är tonåring länge till får det väl va slut på dessa fasoner och ha lite mer ordning och reda här. *hähä*
Annars ska jag åka in till malmöfestivalen ikväll och se NOFX med pojkvän och vän, ska bli sååå kul. Kanske unna mig nån öl och tusen pussar med!!!



Stay strong!
thinzo

---------------------------------

UPPDATERING
åt fast föda. thaimat. illa, men det är min ju kärlek. bränner jag bort, yes.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar