söndag 21 augusti 2011

you fade away


hets. började så kontrollerat, men blev orolig när pojkvän inte svarade. började tänka dåligt. en dålig tanke blev två, två blev tre och tre blev en miljon och jag åt allt. sprang och handlade mer. det här har kanske varit den sjukaste veckan hittills. visst har jag hetsat tidigare, men aldrig som nu, en kväll i veckan eller två men inte HELA veckan. oh my gosh.
berättade för pojkvän sen när han kunde prata och jag sa att jag skulle dissa fast föda de kommande dagarna, relativt lätt. han gillade inte tanken, men det blir bra.

så jag kom inte iväg och tränade! :s och kommer inte kunna träna så hårt nu utan tillräckligt med mat, men min favoritinstruktör är ändå inte sååå stor förlust ... har dock hittat grymt sköna styrkeprogram som jag ska börja köra, kanske på torsdag. kötta tills det gör fagging ont *nomnom*!!!!



xoxo
thinzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar