torsdag 22 september 2011

tjugoandra



Sååå trist att fastna på den här vikten ... Helt stopp ...
Idag har jag fått i mig en fanta zero NOMNOMNOM och typ smoothie på hallon och mjölk, vilket också va skitgott.

Pluggat med ... läser upp poäng på komvux och oh-my-god vad det är enkelt att bli godkänd. "frans är katolik. ge tre/ 3 OLIKA exempel på hur märks detta". HAHAH visste jag att det skulle va så enkelt hade jag skitit i hela gymnasiet.


Och hur går det med er och utmaningen? Över halva tiden har gått ju, heja heja! Själv äter jag inget godis och vet ni vad JAG ÄR INTE ENS SUGEN woho! ska istället krama pojkvän hela kvällen och titta på när han äter pastan som jag lagat. lagat, inte ätit ;)

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat med utmaningen!
    Själv så failde jag första dagen eftersom jag åt godis(jag hade också godis. och läsk, även cero) Glömde faktiskt bort att jag skulle hålla mig från det, usch, då har det verkligen blivit till en ovana. Men sedan dess har jag varken ätit godis/läsk, egentligen ingenting onyttigt. Så det känns jättebra!(:
    (AHHHH, nu vart jag sugen på smoothie, har inte druckit det på evigheter^^)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kom nyss in på din blogg, jättebra! keep on working and stay strong!

    SvaraRadera
  3. Men tack, det kändes så himmla mycket för jag är van vid typ, 200-(absolutmax)500 på en dag så det kändes verkligen som det var jättemycket.
    Puss!

    SvaraRadera