onsdag 21 september 2011

tjugoförsta



snackar med mig själv när ingen annan gör det, hur normalt är inte det? kommer på mig själv med att göra grimaser *typisch räcka ut tungan när jag sitter på cykeln* tidigare idag höll jag en konsert tillsammans med ellen på femman och hela publiken blev vild!! de ba "waaah rör dina höfter, skaka om ditt fett, vispa vår hals med din tunga"

hehe har ätit konstant hela (så att ni verkligen förstår vad jag menar) dagen och jag ville skriva ett inlägg om det, hur jag kan göra det nu ibland (max en dag i veckan iofs) för jag har någon att slåss för. någon älskar mig. & sen ville jag fråga er om antidepressiva för jag kanske ska börja gå på det men jag vill inte bli TJOCK AV DEM!!!! men jag orkar liksom inte fråga/undra/gnälla, vill mest fortsätta dansa. nu ska jag kvällspromenera min hund med george michael och ha disco på gatan. kanske några studenter kan agera fans.

1 kommentar: