torsdag 21 juni 2012

tjugoförsta

 - tror att jag äter för mycket. känns så. ändå svag.

 - ska iväg och jobba snart så jag sveper en kopp kaffe i skrivande stund!

 - vill helst bara ha mer tid på mig att motionera men istället bara sover jag. :(

 - idag köpte jag en bikini *dödsångest* vill typ inte att det ska bli soligt så jag måste använda den :(

 - beställde också en klänning och en bh från hm. alla mina bhar är sönder så jag har äckliga skav på mina tuttar från byglarna. fuuult.

 - midsommar. ja, inga jeansshorts lär jag ju bära men ändå. får väl bli full i alla fall och tänka att alla andra där är också feta fula äckliga (jaa, alla brudar där är typ tjocka?! killarna med. eller nej, men tjejerna är aldrig SÅ smala och jag känner mig som ett arsle för att jag tycker det är skönt)

 - hehe:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar