onsdag 27 juni 2012

tjugosjunde

redo att skriva ner något igen. hä. för några dagar låg jag helt bäng i soffan och sa till min pojkvän att jag aldrig vill vara nykter längre, att jag istället för att fasta så överäter jag = aldrig känt så mycket äckel av min spegelbild och att jag inte vet om jag vill fortsätta leva ens. det vill jag. nu vill jag det, jag vill härda lite till. så jag har bestämt mig för att söka hjälp MEN det betyder inte att jag ger upp angående min vikt. jag SKA bli mindre. inte såå smal som jag har varit innan, lite mer vältränad. ska äta iaf 500 kcal varje dag. motionera varje dag. men jag måste kunna stå ut, vara nykter och träffa människor och pussas och skratta ibland. jag vill leva. vill kunna resa, läsa, skapa och finnas!

från och med imorgon börjar jag med matdagbok och så ska jag räkna vad jag äter. så bra som mattedyslektikern kan i alla fall, haha. nu ska jag titta på big bang med min fina kille!!!!! possi.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar