måndag 9 juli 2012

nionde

bah stressad över sju dagars jobb i veckan OCH kurator OCH middagar med vänner hela veckan ._. jag har ätit för mycket för att gå ner i vikt, men rört mig tillräckligt för att inte gå upp. fan fan fan. kommer inte gått ner något idag, men i veckan sen borde jag kunna droppa kanske ett-två kilon till. någon dag när jag tränar + jobbar kanske.

ska rulla fram mattan nu och utöva lite mer yoga, passar på när sambon inte är hemma. lite svårt att fokusera och ha ett jävla namaste i huvudet när någon observerar ens fläskiga lår och röv när man (som grädde på moset) flåsar som en idiot.

fy vad jag är trött. och så jobbigt att jag ska jobba inatt och gå upp imorgon förmiddag. tänker cash is king och sen kommer jag på hur lite jag faktiskt får betalt för att göra slita såhär mycket. ok, det förbränner kalorier.


hoppas ni känner
er smala idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar